Residenza 725
Recensioni: 1.775

star-rating
4,6
/5
Calcolato su 431 recensioni negli ultimi 12 mesi
 
Ultimi 3 mesi: 4,6/5  
(su 40 recensioni)
Ultimo mese: 5,0/5  
(su 2 recensioni)

Filtra per voto:

1.498
89
48
30
110
Altri indicatori
Ultima recensione: 27 maggio 2024
star-rating
3
/5
28 marzo 2024
I don't feel Coltorti make it clear enough at checkout that UK shoppers are going to be hit for import duty and VAT before delivery. Perhaps I should have checked more carefully but I was genuinely surprised that I had to pay a large fee. However, the garment I bought was fantastic, beautifully packaged and arrived very quickly. Brexit is really to blame but please make this hidden cost more obvious to us unlucky UK residents.
Risposta del venditore
Dear Customer, Please note that this payment is clearly indicated in different steps of our purchase journey - in the item's description page, during check out and in the confirmation email - but you can also read it in our Shipping & Taxes section: https://www.coltortiboutique.com/en_gb/shipping-uk. Kind regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
19 novembre 2023
Great clothing but return policy awful. Make sure you know what you want before you buy.
Risposta del venditore
Dear Ajay, we are very sorry you were not happy with our return policy and we remain available for any further assistance. Kind regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
4 novembre 2023
Beautiful purchase but I had to pay another $110 with DHL plus the $20 delivery for you charge to get my package
Risposta del venditore
Dear Anne, as per our policy, the product prices do not include taxes and duties for orders being shipped outside the EU. The payment of taxes is necessary to release your order from customs on arrival. We are unable to provide an estimate of these charges, since they are calculated by the local customs office. Should you require any additional assistance, please do not hesitate in letting us know, we would be glad to help you. Kind regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
21 ottobre 2023
I had to pay £307.7 custom duties which I was not aware. I should have been informed by email and asked if I accept to pay this before packing and delivering my order
Risposta del venditore
Dear Savas, As per our policy, the product prices do not include taxes and duties for orders being shipped outside the EU. The payment of taxes is necessary to release your order from customs on arrival. We are unable to provide an estimate of these charges, since they are calculated by the local customs office. This is clearly indicated at different steps of our purchase journey - in the item's description page, at check out and in the confirmation email. Should you require any additional assistance, please do not hesitate in letting us know, we would be glad to help you. Kind regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
14 ottobre 2023
My experience was wonderful because I kept updated on the status of my purchase but I wish the shipping was free for certain things that’s over certain amounts.
Risposta del venditore
Dear Ola, thank you for your review. Unfortunately, we do not offer free shipping at the moment. Please note that this information is clearly indicated in our Shipping & Taxes section of our website: https://www.coltortiboutique.com/en_us/shipping-us Best regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
5 ottobre 2023
It was straight forward to shop from the uk , but I didn’t realise there was tax and how much it would be , no fault with the experience
Risposta del venditore
Dear Christine, As per our previous email, the product prices do not include taxes and duties for orders being shipped outside the EU. This payment is clearly indicated in different steps of our purchase journey - in the item's description page, at check out and in the confirmation email - you can also read it in our Shipping & Taxes section: https://www.coltortiboutique.com/en_gb/shipping-uk Best regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
19 settembre 2023
Prima volta primo acquisto e devo dire che ho ricevuto il pacco imballato in maniera perfetta e in ottime condizioni...peccato i tempi di spedizione! Lunghi! Ho fatto l' ordine domenica sera. Dal momento che il corriere mi dava il pacco in consegna il venerdì (facendomi stare una giornata in casa) per poi non presentarsi e riceverlo il lunedì mattina. Ho dato tre stelle per questo motivo, ma la boutique Coltorti ne meriterebbe 5di stelle.
Risposta del venditore
Gentile Angela, ci dispiace davvero molto per il ritardo e le assicuriamo che normalmente gli ordini vengono consegnati entro i tempi indicati sul nostro sito. Restiamo a sua completa disposizione per ulteriori informazioni. Cordiali saluti, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
7 settembre 2023
I was satisfied with the item. Very costly to me as I am a Canadian.
Risposta del venditore
Dear Donna, we are glad to hear that you are satisfied with your purchase and we are sorry to hear that you are not happy with the shipping costs. But please note that everything is indicated in our Shipping & Taxes section of our website. Kind regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
26 agosto 2023
My Boots came in lightning speed time. However I was not informed that I would have to pay an extra $90 for import duty taxes. I will order from this boutique again but I think this is something that customers should be informed of.
Risposta del venditore
Dear Secelie, We'd like to clarify that the information regarding taxes and duties is clearly indicated on our website in different steps of the purchase process - in the item's description page, at check out and in the confirmation email - you can also find it on our SHIPPING & TAXES section. Kind regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
20 luglio 2023
More transparency required over import costs. Unlikely I would have purchased if I had realised it was that amount.
Risposta del venditore
Dear James, We are really sad to hear about your disappointment. But please note that the payment of taxes and duties is clearly indicated in different steps of the purchasing process - in the item's description page, at check out and in the confirmation email - also in our Shipping & Taxes section of our website: https://www.coltortiboutique.com/en_gb/shipping-uk Kind regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
23 giugno 2023
However It took longer than expected time but I’m happy with my order overall and the customer service was great!
Risposta del venditore
Dear Tannaz, We apologize for the extended delay and we cannot wait to see you again on coltortiboutique.com ! Best regards, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
11 maggio 2023
Spedizione lenta per problema tecnico ma per il resto tutto ok
Risposta del venditore
Gentile Alessia, grazie per la sua recensione. Ci scusiamo davvero molto per il ritardo e le assicuriamo che le nostre tempistiche normalmente sono molto più brevi. Restiamo a sua completa disposizione per ulteriori chiarimenti. Cordiali saluti, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
6 maggio 2023
Tutto bene, anche se ho dovuto contattare più volte il sito perché non avevo notizie del mio acquisto, e dopo 3 settimane mi è arrivato .
Risposta del venditore
Gentile Tina, grazie per la sua recensione. Ci scusiamo davvero molto per il ritardo e le assicuriamo che le nostre tempistiche normalmente sono molto più brevi. Restiamo a sua completa disposizione per ulteriori chiarimenti. Cordiali saluti, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
6 maggio 2023
Servizio clienti impeccabile ma logisticamente no.. più di 15 giorni per una spedizione
Risposta del venditore
Gentile Valeria, grazie per la sua recensione. Ci scusiamo davvero molto per il ritardo e ci teniamo a precisare che queste non sono assolutamente le nostre tempistiche standard. Restiamo a sua completa disposizione per ulteriori chiarimenti. Cordiali saluti, Coltorti Customer Care
star-rating
3
/5
4 maggio 2023
Buongiorno, prodotto perfetto e confezionato molto bene uguale alle immagini e descrizione del sito, se posso unica pecca servizio di spedizione lentissimo 15 gg per ricevere L’ ordine a mio avviso è troppo!
Risposta del venditore
Gentile Diana, grazie per la sua recensione. Ci scusiamo davvero molto per il ritardo, dovuto ad un cambio di logistica che sta avendo luogo in questi giorni. Le assicuriamo che queste tempistiche non sono assolutamente standard per noi e restiamo a sua completa disposizione per ulteriori chiarimenti. Cordiali saluti, Coltorti Customer Care

Trasparenza con Feedaty

Bollino Feedaty
Ultima recensione: 28 giorni fa
Stato certificato: VALIDO
Recensioni in mediazione: 0

Recensioni autentiche e imparziali
Verifica le valutazioni
Scopri le recensioni

Informazioni sull'azienda

 

Residenza 725 (Utente Attivo)
Via Gallodoro, 48
Jesi (AN)
Italia
Partita IVA 02087710428