Mister Worker™

star-rating
4,3
/5
(su 2.527 recensioni totali)
ultimi 3 mesi: 4,3/5  
(su 29 recensioni)
Come viene calcolata la valutazione?

83,3%

2.106 recensioni

2,7%

67 recensioni

14,0%

354 recensioni

1760
346
67
65
289
Valutazione del Venditore
Prodotti/Servizi
4,7 /5
ebay
5,0 /5
Ultima recensione: 7 dicembre 2022
star-rating
3
/5
9 giugno 2022
Die Kommunikation müsste verbessert werden
star-rating
3
/5
22 maggio 2022
Generally standard online shopping experience. Unfortunately was sent one wrong item, despite correct invoice and shipping manifesto, so currently sorting that out. Will see how that experience goes.
star-rating
3
/5
20 aprile 2022
As a company they are fine but if your buying in the UK don’t forget you will end up paying a lot more in Customs Duty when it gets held at Heathrow. They are based in Italy !! Just buy from a UK based company
star-rating
3
/5
9 novembre 2021
It has taken 3 weeks to be delivered. I ordered a DeWalt drill and battery. It was despatch 8 days after I placed the order. I understand DHL need time to transport it. But it could have been despatched the next day after order. It takes too long I will not be using this site again.
star-rating
3
/5
5 ottobre 2021
Yes I am satisfied with purchase and value , what I am not pleased with is the damage noted upon arrival and a missing piece of the kit
star-rating
3
/5
29 giugno 2021
Website doesn't clearly state VAT IS NOT added to price outwith EU. Add 25% to website price for vat and customs, dont get caught out.
Risposta del venditore
Dear customer, thank you for taking the time to write a review and for reporting us your experience. We apologise for the misunderstanding related to the import fees. As stated on our website, all our orders are shipped from the EU. Orders shipping outside of the EU may be eligible for duties charges upon arrival in the UK. We will look into the issues you raised in order to prevent them from happening again with our customers. Best regards, Mister Worker Customer Service Team
star-rating
3
/5
5 marzo 2021
Catalogo fornito e vasto (almeno per quanto mi riguarda). Peccato per la spedizione: ho acquistato un totale di 9 oggetti medio/piccoli e ho ricevuto il tutto con 3 spedizioni. La terza, inoltre, dopo una serie di solleciti tra cui 19 minuti a telefono (a pagamento!!!) senza ricevere risposta. Migliorerei questo aspetto e darei la possibilità di un recapito telefonico non a pagamento!
star-rating
3
/5
5 marzo 2021
Merce di ottima qualità, purtroppo il servizio clienti lascia molto a desiderare. Ho ordinato 4 articoli tutti insieme. Tre articoli sono arrivati con due spedizioni diverse, il quarto, fortunatamente di basso costo (spazzola per candele USAG), non mi è mai arrivato. Ho chiesto spiegazioni al servizio clienti il 16.02.21 e il 19.02.21 ma non ho ricevuto alcuna risposta.
star-rating
3
/5
24 gennaio 2021
I finally received my order, a month & a half after ordering. Although I’m happy with the products, I am not happy that my order was shipped out so late that I was charged £46 import taxes. If my order had been shipped out when I first contacted the company in mid December, & was told it would be shipped in a couple of days, I would not have had to pay this charge. I understand due to COVID there would be a delay but a month & a half is ridiculous. I also feel I only received my order because I had asked for a refund, after waiting over a month. Edited: after contacting the company about the customs charges, they have refunded them in full, I have now improved my review to reflect this. I cannot really give a higher rating due to length of wait.
star-rating
3
/5
4 gennaio 2021
Comprehensive towards the extended time under these COVID conditions to deliver. Customer service reacted swiftly on my request to update me on the delivery period. However upon opening of my package found 1 item missing, waiting for reaction, Thanks Steven
star-rating
3
/5
17 dicembre 2020
Je n'ai pas encore reçu ma commande passée le 1er décembre mais on m'a expliqué que c'était un problème informatique de gestion des stocks, ce qui explique ma note ni trop mauvaise ni trop bonne!
star-rating
3
/5
13 dicembre 2020
I paid for the goods on November 27, 2020 at 20:58. Received the goods on December 18, 2020 at 14:27 in Riga, Latvia. A pleasant surprise was the presence in the set of HOOK (PRODUCT NUMBER N597001) and SCREW (PRODUCT NUMBER N587357), which I did not find in the product description. Also, as I understand it, there was a mistake in the product description. It says: "EQUIPMENT: 2 batteries 18V - 2.0Ah, charger, carrying case", but it should be: "EQUIPMENT: 2 batteries 18V - 4.0Ah, charger, carrying case". It would be nice to indicate in the description that the bundle includes an SFMCB12 charger (OUTPUT: 18V 2.0A). This is important, since such a charger takes 2 hours to charge an 18V - 4.0Ah battery.
Risposta del venditore
Dear customer, thank you for taking the time to write a review and for reporting us your experience about the shipment delay. We are sorry it happened to you: customer satisfaction is one of Mister Worker’s core value. After checking with our warehouse, we acknowledged that your order has been shipped and received. We remain at your disposal for any further information. Best regards, Mister Worker Customer Service Team
star-rating
3
/5
9 dicembre 2020
Ordine e pagamento anticipato effettuato il 24-11-2020, e alla data del 09-12-2020 NON ANCORA pervenuto. Dopo aver sollecitato il costumer care sales@misterworker.com L’azienda,scusandosi si è prontamente attivata per fornirmi notizie circa l’ordine del materiale e la sua tracciabilita’. raccomando Mister worker per la loro serietà!
Risposta del venditore
Gentile cliente, grazie per aver dedicato del tempo per scrivere una recensione e per averci segnalato la sua esperienza sul ritardo della spedizione. Ci dispiace che sia successo a lei: la soddisfazione del cliente è uno dei valori fondamentali di Mister Worker. Sono i feedback come il suo che ci aiutano a capire dove, come e cosa migliorare. Restiamo a Sua disposizione per ogni ulteriore informazione. Cordiali saluti, Mister Worker Customer Service Team
star-rating
3
/5
7 dicembre 2020
Tempi di attesa lunghi a quanto pare per un disguido
Risposta del venditore
Gentile cliente, grazie per aver dedicato del tempo per scrivere una recensione e per averci segnalato la sua esperienza sul ritardo della spedizione. Ci dispiace che sia successo a lei: la soddisfazione del cliente è uno dei valori fondamentali di Mister Worker. Dopo aver verificato con il nostro magazzino, abbiamo riscontrato che il suo ordine è stato spedito e ricevuto. Restiamo a Sua disposizione per ogni ulteriore informazione. Cordiali saluti, Mister Worker Customer Service Team
star-rating
3
/5
13 novembre 2020
Excellent Facom items. Packaging was lacking though, so some items got minor damage.
Risposta del venditore
Dear customer, thank you for taking the time to write a review about your shopping experience with Mister Worker and thank you for giving us your feedbak on product packaging. We care a lot about our customers' reviews because it is thanks to them that we understand where, how and what to improve. We hope that during the next purchase we will live up to your expectations. We remain at your complete disposal for further information. Sincerely, Mister Worker Customer Service Team

Trasparenza con Feedaty

Bollino Feedaty
Ultima recensione: 09 Giu 2022
Stato certificato: VALIDO
Recensioni in Mediazione: 1

Il processo di raccolta feedback di Feedaty è imparziale ed indipendente rispetto ai venditori.
Le recensioni di Feedaty vengono raccolte direttamente dai consumatori verificati che hanno realmente acquistato un prodotto o servizio sul sito del venditore.

Informazioni sull'azienda

misterworker.com è il portale di e-commerce per la vendita di attrezzi e utensili professionali per i professionisti del settore (meccanici, carrozzieri, manutentori di linee produttive, manovali, carpentieri, artigiani, falegnami, elettricisti, idraulici, …) e per tutti gli amanti del fai da te che sanno la differenza tra utilizzare un utensile professionale rispetto ad uno di bassa qualità.

Mister Worker™ (Utente Attivo)
Viale Berengario, 9
20149 Milano
Italia
Partita IVA 08006950961
Tel. +39 02 9143 3257